L'Associació

Calle Menéndez y Pelayo, n.º 9
BENISSA
(03720)

La finalitat de l'associació és conjuminar a tots els esportistes d'esports de resistència (triatló, trail running, running, ciclisme de carretera, bicicleta de muntanya i natació) de la zona de la Marina Alta.

HISTÒRIA DE L'ASSOCIACIÓ

Kamikazes Gang, naix en 2019 amb la il·lusió i motivació d'ajuntar a tots els esportistes d'esports de resistència (triatló, trail running, running, ciclisme de carretera, bicicleta de muntanya i natació) de la zona de la Marina Alta per a poder desenvolupar un projecte sòlid, en el qual tinguen cabuda tant esportistes que vulguen rendir al màxim, com aquells que vulguen desenvolupar les seues activitats esportives en un ambient de confiança, motivació conjunta i gaudi.

Dins d'aquest àmbit d'actuació, Kamikazes Gang defineix la seua essència a ser un club amb un format diferent, atractiu i adaptat a les necessitats socials i individuals actuals de les persones. Per a això, els nostres valors són la companyonia, disciplina, esforç, sacrifici, solidaritat, respecte, superació i originalitat, els quals guiaran les següents 5 línies estratègiques per a aconseguir l'objectiu descrit anteriorment:
  • Un club en el qual tinguen cabuda tot tipus d'esportistes: En kamikazes Gang no sols busquem esportistes del més alt nivell, sinó esportistes compromesos i amb passió cap a les disciplines que practiquen, ja siga a nivell competitiu o a nivell recreatiu.
  • Un club en el qual el principal objectiu siga passar-li'l bé en conjunt: Totes les persones apassionades dels esports de resistència, ens encanta gaudir patint, i tots sabem que en companyia sempre és millor.
  • Un club on es facen les coses de manera diferent: Des del principi, Kamikazes Gang va ser concebut des d'una idea totalment oposada al que és el típic club esportiu tradicional. Creiem que tindre una manera de fer les coses diferent, original, una mica atrevida i amb ganes de donar innovar, afavoreix l'oportunitat d'atraure nous esportistes, a més de fer que tot siga una mica més divertit.
  • Un club que busque fer les coses de la millor manera: Creiem fonamental crear una metodologia per a ajudar a tots els esportistes del club a desenvolupar les seues capacitats fins al seu màxim nivell. Per a això, volem envoltar-nos dels millors professionals en tots els àmbits relacionats: entrenadors, preparadors, professionals de la salut, nutricionistes, psicòlegs, etc.
  • Un club en el qual els esportistes tinguen un sentit de pertinença: en Kamikazes Gang sempre ha volgut ser una mica més que un club, ja que va nàixer com un grup d'amics amb una passió pel ciclisme. Volem que aqueixa continue sent l'essència: gent de diversos pobles, amb diverses vides professionals, amb diferents objectius, però amb ganes de fer esport de manera saludable, amb objectius grupals i amb un sentiment de pertinença cap al club.
Aquestes línies estratègiques, permetran créixer el club de manera eficient, permetent afermar-se com una entitat esportiva referent en la zona quant a esports de resistència. No obstant això, com en qualsevol entitat amb una missió i visió determinada, és important tindre un pla estratègic que afavorisca el compliment d'aquestes. Per això, a més de les citades línies estratègiques, a continuació es detallen els objectius a curt, mitjà i llarg termini que es pretenen aconseguir des de l'entitat.

ACTIVITATS

• Ciclisme - BTT